Quero aplicar a miña ciencia á lingua para pintar a face do noso maior ben colectivo: o galego







sábado, 24 de outubro de 2020

Matemática não é fazer contas

 

Inês Guimarães ten unha canle no YouTube, “MathGurl”,  que conta mais de 5000 seguidores e unhas 200000 visualizacións no que presenta esta ciencia cun aire desenfadado.

No momento da elaboración do vídeo Inês contaba con 19 anos e estudaba o 1º ano da licenciatura. Neste vídeo fala de matemáticas e educación, todo un clásico.

A culpa de que trouxera por aquí este vídeo é deste comentario de Elena Vázquez Abal

3 comentarios:

  1. Ben, como xa podes imaxinar, o vídeo tamén me prestou a min. Cunha excepción: a analoxía entre a música ou o debuxo e as Matemáticas é imperfecta, pois outra persoa pode interpretar música para ti, pero non Matemáticas. Na miña opinión, claro.

    ResponderEliminar
  2. Se che digo a verdade... eu non cheguei a velo completo.
    Teño visto, hai tempo, algún outro da súa canle e gustáranme por tratar as matemáticas baixo ese estilo desenfadado dos youtubeiros.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario foi eliminado polo autor.

    ResponderEliminar