Quero aplicar a miña ciencia á lingua para pintar a face do noso maior ben colectivo: o galego







luns, 20 de febreiro de 2017

21 Días co galego. Especial Agustín Fernández Paz

Outro ano máis esa excelente iniciativa do IES da Pobra do Caramiñal, comenzou e rematou con éxito. Estamos a falar dos 21 días co galego que nesta ocasión tiñan de especial o de adicárense a un mestre querido por todos, Agustín Fernández Paz, que deixou un ronsel de contos e vivencias que servirá para sementar novos contos e novas vivencias a prol da lingua.
Eu invito a quen non o fixera, que pegue un paseo por estas 21 entradas:



Desta volta quixen escoller un par de vídeos, os que máis me chamaron a atención.
O primeiro deles, pola súa coidada feitura, chegou desde o IES As Barxas (Moaña)



Do segundo encantoume a alegría e desenvoltura deste rapaciño, Hadrián Teiga, que ofrece as súas impresións sobre o libro O soño do Merlo Branco




2 comentarios:

  1. Moitísimas grazas por dar conta do noso traballo.
    Gustaríame sinalar que Lendo con Agustín vai continuar, non remata cos 21 Días co Galego.
    E a nivel persoal, como tía, cáeseme a baba de que destacases o vídeo do meu sobriño Hadrián :)

    ResponderEliminar
  2. Hai varios meses que se me despistou o dos comentarios. Con case un ano de retraso, grazas a ti polo enorme labor que desenvolves

    ResponderEliminar