Quero aplicar a miña ciencia á lingua para pintar a face do noso maior ben colectivo: o galego







xoves, 7 de marzo de 2019

Transmisión da lingua, o valor máis importante do discurso de Rodrigo Vázquez nos Mestre Mateo


O discurso de recollida do premio Mestre Mateo ao mellor comunicador de televisión de Rodrigo Vázquez, o do chuculú, tróuxonos á memoria aqueloutra perla de Marga Pazos do 2015 da que lembramos estas palabras:

"a maior parte do mérito de que eu saíra na televisión era deles, porque eran dúas persoas moi valentes, moi comprometidas coa súa identidade, que me criaron, que me educaron, que me berraron temén algunha vez, pero me acariñaron sempre no meu idioma...en galego. [...]Grazas ao meu idioma teño traballo, e teño traballo no meu país, que hoxe non é fácil, traballo no meu país, para o meu país, e nese idioma sigo eu acariñando eu os meus pelouros"

Ningún comentario:

Publicar un comentario