Quero aplicar a miña ciencia á lingua para pintar a face do noso maior ben colectivo: o galego







luns, 17 de decembro de 2012

#recitandocelsoemilio: desde Forcarei



Poño aquí este vídeo porque si, porque me gosta,porque me peta e quero e dáme a gana; porque me sai de dentro, alá do fondo dunha ledicia doce que me abrangue ao ver tantos rapaces leais á súa lingua.
Tamén escollín este vídeo porque pode servirnos perfectamente para reflexionar por todo o traballo que hai detrás. Houbo que facer guións, un traballo sobre Celso Emilio, buscar localizacións, procurar voluntarios que colaboraran diante e detrás da cámara, aprender versos, entrenalos, editar o vídeo... Canto traballo e cantas horas extras, non remuneradas, de profesores e alumnos! Unha enorme demostración de amor á lingua galega, un exemplo dos moitos que xurdirán pola arañeira da rede certificando o enorme éxito da xornada #recitandocelsoemilio. Un éxito só atribuible á CGENDL e a todos os colaboradores en ducias de centros de toda Galicia.

2 comentarios: