Quero aplicar a miña ciencia á lingua para pintar a face do noso maior ben colectivo: o galego







xoves, 21 de outubro de 2010

Eu tamén vou dar un premio

Hoxe levanteime con moitos folgos. Pero non foi ata hai un pouco, agora á noite, cando teño algo de tempo, que me puxen a remexer pola arañeira da rede con idea de buscar algún recurso máis para a celebración do día da ciencia impulsado pola CGENDL. Andaba cismando nunha exposición que houbera hai un par de anos, coincidindo coa celebración do 50 aniversario da facultade de matemáticas.Non tardei moito en atopar os vídeos de máis abaixo, excelentes. Por iso calquera valorará como normal que a  Xunta de Galicia lle concedra un dos premios á innovación educativa, na súa convocatoria do 2008, a esta serie de vídeos coordinados por Mª Xesús Costas como material para as aulas de matemáticas no IES Otero Pedrayo de Ourense.
O material está moi ben elaborado. Feito en galego, gorentaríalle aos sentidos do mesmiño Otero Pedrayo, así como desfrutou no seu día do mapa de Fontán porque nel se aplicaba a ciencia ao levantamento do rostro de Galicia. Neste documental demóstrase que podemos contar a historia universal desde Galicia e á nosa maneira, é un impulso á nosa cultura, non un pau nas súas rodas. Cómpre botarlle un ollo á memoria da actividade á que se pode acceder desde esta ligazón. Desde esta proposta didáctica resoan outra vez os ecos das voces de Otero polo instituto ourensán. Polas razóns anteriores eu daríalle o premio Otero Pedrayo.




Ningún comentario:

Publicar un comentario