A súa é unha empresa de recente creación. Por que apostou polo galego?
O galego está en desuso e o Goberno non aposta polo seu fomento non ámbito cotián e no funcionamento interno das empresas. Cando os meus dous socios máis eu creamos esta empresa pensamos en poñerlle o nome e facer toda a súa publicidade, rotulación, facturas e tarxetas de visita na nosa lingua para diferenciarnos. Non había ningunha empresa da competencia que se presentase ao público en galego e nós optamos por facelo para que a xente nos recoñecese mellor.
Acolléronse a algún tipo de axuda ou subvención para galeguizar Repara Lar?
Nun principio pensamos en acollernos a unha liña de axudas pero ao final optamos por non pedilas e continuar igualmente coa opción de ofrecer todos os nosos servizos, documentación e facturas en galego.
Animaría a outros emprendedores a ofertarse en galego?
Si. Debería haber máis empresas falando en galego. En Catalunya, por exemplo, o uso do catalán no comercio e na empresa ten outro peso loxístico que nós non temos en Galiza. Faría falta un pouco máis de esforzo e incentivos por parte da Administración para que o galego se normalice nestes eidos, para que polo menos se dea o bilingüismo entre o galego e castelán.
Como foi a acollida?
Pensabamos ter máis traballo polo galego, pero o certo é que só un par de clientes recoñeceron que nos chamaron por falar en galego. O que nos deus bos resultados á hora de captar clientes foi unha campaña que fixemos nas Páxinas Locais cunha boa oferta de prezos.
Traballar en galego ten inconvenientes?
Nin inconvenientes nin vantaxes. O que está claro é que as empresas cun servizo de atención ao público teñen que poñer persoal que fale en galego para atender as chamadas de Galiza igual que fixeron cos clientes de Cataluña e o País Vasco.
Ningún comentario:
Publicar un comentario